• .
  • .

 

درگاه اينترنتي

 

« برای ورود به سامانه نمایش ریزتراکنش های پذیرندگان اینترنتی کلیک کنید »

 

شرايط و مدارک لازم جهت استفاده متقاضيان از هر سرويس:

 

  1. تکميل فرم تقاضانامه اينترنتي توسط مشتري در شعب بانک آينده
  2. سفته به مبلغ 30،000،000 ريال براي مشتريان حقيقي و مبلغ 20،000،000 ريال براي مشتريان حقوقي
  3. کپي صفحه اول شناسنامه ممهور به مهر شعبه و امضاي رئيس يا معاون شعبه (ويژه مشتري حقيقي)
  4. کپي کارت ملي ممهور به مهر شعبه و امضاي رئيس يا معاون شعبه (ويژه مشتري حقيقي)
  5. کپي صفحه اول دفترچه حساب ممهور به مهر شعبه و امضاي رئيس يا معاون شعبه (ويژه مشتري حقيقي يا حقوقي)
  6. کپي اساس نامه و آخرين روزنامه رسمي شرکت ممهور به مهر شعبه و امضاي رئيس يا معاون شعبه (ويژه مشتري حقوقي)
  7. معرفي نامه معتبر از طرف کليه دارندگان امضا مجاز براي نماينده مشتري حقوقي
  8. مجوز کسب و کار در حوزه فعاليت مشتري از نهاد يا سازمان مربوطه
  9. دريافت و ارائه گواهي نماد اعتماد الکترونيکي.

 

نحوه ارتباط مشتريان با واحد مربوطه:

  • مراجعه به شعب بانک آينده
  • امداد مشتريان بانک آينده

 


فصل فردا

 

 

 

گزارش تراکنش ها

برندگان جوایز جشنواره

 

 

داشبورد مدیریتی