• .
  • .

 

فعاليت اصلي و مأموريت ها

فعاليت اصلي شرکت طبق ماده 2 اساسنامه و اصلاحيه هاي بعدي آن  عبارتست از  ارائه انواع راهکارهاي جامع خدمات الکترونيکي و رايانه‌اي از طريق تامين و راه‌اندازي انواع ابزارهاي مربوط اعم از راه‌حل هاي بر خط و برون و تامين زير ساختهاي فني لازم براي شرکتها و موسسات داراي مجوز ـ ايجاد زير ساخت‌هاي فني لازم براي ارائه خدمات تجارت الکترونيکي (اي کامرس) ـ غير هرمي و غيرشبکه‌اي در بازارهاي داخلي و بين‌المللي ـ خريد فروش و تامين هرگونه سخت‌افزار و سيتمهاي مخابراتي مرتبط با خدمات الکترونيکي و رايانه‌اي ـ خريد و فروش تامين به کارگيري و راهبري تجهيزات ارتباطي و زير ساختهاي سيستمهاي مخابراتي مرتبط نصب راه‌اندازي تعمير و نگهداري دستگاهها شبکه‌ها و ابزارهاي الکترونيکي و رايانه‌اي توسعه بستر فني لازم براي گسترش خدمات و خريد و فروش انواع کارتهاي مغناطيسي و هوشمند مربوطه طراحي پياده‌سازي راهبري و نگهداري نرم‌افزارهاي کاربردي مربوط به موضوع فعاليت شرکت ارائه خدمات مشاوره‌اي در حوزه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات تجارت الکترونيکي مجاز خريد و فروش اجاره صادرات و واردات کليه کالاهاي مجاز در رابطه با موضوع فعاليت شرکت انجام مطالعات و صادرات و واردات کليه کالاهاي مجاز در رابطه با موضوع فعاليت شرکت انجام مطالعات و خدمات پژوهشي و خدماتي در زمينه فعاليت شرکت تجارت الکترونيکي و ساير خدمات الکترونيکي مربوطه و آموزش پرسنل شرکت همکاري و مشارکت با سازمانهاي ذيربط ملي و بين‌المللي در زمينه پياده‌سازي و اجراي پروژه‌هاي الکترونيکي ارائه خدمات آموزشي به شکل برگزاري دوره‌هاي نوآموزي با الگوهاي آموزش الکترونيکي و سنتي در زمينه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات براي پرسنل شرکت و انواع خدمات الکترونيکي مرتبط با موضوع فعاليت شرکت و آموزش کامپيوتر پژوهش ترويج توليد و ارائه خدمات نوين در موضوعات تجارت الکترونيکي مکان‌دار (ال کامرس) تجارت الکترونيکي همراه (ام کامرس) محاسبات فراگير (پرواسي کامپوتينگ) در سطح ملي و بين‌المللي و شرکت در مجامع و نمايشگاههاي تخصصي ملي و بين‌المللي در زمينه‌هاي فوق .
 
 
*خدمات ارتباط فردا
در ارتباط فردا اهداف و مأموریت‌هایی داریم که همیشه آنها را مرور کرده و بهبود میبخشیم:
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی به واحد‌های تجاری حقیقی و حقوقی
  • به‌کارگیری الگو‌ها و فناوری‌های جدید در خدمات پرداخت الکترونیکی
  • ایجاد بستر مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کار‌ها با به‌کارگیری خدمات الکترونیکی پرداخت با تمرکز بر مشتریان خاص
  • ارائه محصولات و خدمات جدید در حوزه پول و پرداخت الکترونیکی
  • طراحی، تولید و ارائه انواع نرم افزارهای موبایل
  • ارائه محصولات و خدمات در حوزه انواع دستگاه‌های خود‌پرداز و وب کیوسک با در نظر گرفتن بهینه سازی خواب پول در خودپردازهای مختلف
  • ارائه محصولات و خدمات در حوزه پایانه‌های فروشگاهی
  • ارائه خدمات در حوزه درگاه‌های پرداخت اینترنتی
  • قسمت عمده ای از خدمات ارتباط فردا در قالب مراکز ارتباط فردا انجام میشود.اولین مرکز ارتباط فردا با چشم انداز سوپر مارکت های مالی درفروردین ماه سال 93 در محله پونک آغاز به کار کرد . در این مراکز خدماتی چون:
    • ارائه خدمات ماشين‌های بانکی (اعم از خودپرداز، کيوسک، چک‌پذير، خوددريافت پول)
    • راهنمایی مراجعین در نحوه استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری، معرفی محصولات و خدمات جديد حوزه بانکداری الکترونيکی
    • آموزش بهره‌گيری از محصولات و خدمات بانکی به مشتریان، شامل 9 نرم‌افزار موبایلی از جمله «همراه کارت» و «آدانالس» و نرم‌افزارها و خدمات بانکی قابل ارائه در شعب بانک‌ها نرم‌افزارهای موبایلی در این مراکز ضمن آموزش، قابل دریافت است
    • انجام امور مربوط به بازاریابی و فروش خدمات بیمه، بورس و...
    • مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه، مسئولیت، عمر و آتش‌سوزی
    • ثبت، صدور و فروش انواع سیم کارت
    • فروش انواع خدمات اینترنت پر سرعت و وایمکس
    • فروش خدمات مسافرتی از طریق رزواسیون تورهای طرف قرارداد
    • مشاوره و فروش انواع کارت‌های امدادی
خدمات ذکر شده در 53 مرکز ارتباط فردا که در بهترین نقاط شهرهای کشور قرار گرفته اند به مشتریان عزیز ارائه میگردند.
 


فصل فردا

 

 

 

گزارش تراکنش ها

برندگان جوایز جشنواره

 

 

داشبورد مدیریتی