• .
  • .

 

تاریخچه فعالیت

*آغاز
شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» با نام سابق «تجارت الکترونیکی تات» (سهامی خاص) در 18 اسفند ماه سال 89 تحت شماره ۳۹۸۲۲۱ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۴۹۶۵۳۴ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است.
 
*خدمات ارتباط فردا
در ارتباط فردا اهداف و مأموریت‌هایی داریم که همیشه آنها را مرور کرده و بهبود میبخشیم:
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی به واحد‌های تجاری حقیقی و حقوقی
  • به‌کارگیری الگو‌ها و فناوری‌های جدید در خدمات پرداخت الکترونیکی
  • ایجاد بستر مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کار‌ها با به‌کارگیری خدمات الکترونیکی پرداخت با تمرکز بر مشتریان خاص
  • ارائه محصولات و خدمات جدید در حوزه پول و پرداخت الکترونیکی
  • طراحی، تولید و ارائه انواع نرم افزارهای موبایل
  • ارائه محصولات و خدمات در حوزه انواع دستگاه‌های خود‌پرداز و وب کیوسک با در نظر گرفتن بهینه سازی خواب پول در خودپردازهای مختلف
  • ارائه محصولات و خدمات در حوزه پایانه‌های فروشگاهی
  • ارائه خدمات در حوزه درگاه‌های پرداخت اینترنتی
  • قسمت عمده ای از خدمات ارتباط فردا در قالب مراکز ارتباط فردا انجام میشود.اولین مرکز ارتباط فردا با چشم انداز سوپر مارکت های مالی درفروردین ماه سال 93 در محله پونک آغاز به کار کرد . در این مراکز خدماتی چون:
    • ارائه خدمات ماشين‌های بانکی (اعم از خودپرداز، کيوسک، چک‌پذير، خوددريافت پول)
    • راهنمایی مراجعین در نحوه استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری، معرفی محصولات و خدمات جديد حوزه بانکداری الکترونيکی
    • آموزش بهره‌گيری از محصولات و خدمات بانکی به مشتریان، شامل 9 نرم‌افزار موبایلی از جمله «همراه کارت» و «آدانالس» و نرم‌افزارها و خدمات بانکی قابل ارائه در شعب بانک‌ها نرم‌افزارهای موبایلی در این مراکز ضمن آموزش، قابل دریافت است
    • انجام امور مربوط به بازاریابی و فروش خدمات بیمه، بورس و...
    • مشاوره و صدور انواع بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه، مسئولیت، عمر و آتش‌سوزی
    • ثبت، صدور و فروش انواع سیم کارت
    • فروش انواع خدمات اینترنت پر سرعت و وایمکس
    • فروش خدمات مسافرتی از طریق رزواسیون تورهای طرف قرارداد
    • مشاوره و فروش انواع کارت‌های امدادی
خدمات ذکر شده در 53 مرکز ارتباط فردا که در بهترین نقاط شهرهای کشور قرار گرفته اند به مشتریان عزیز ارائه میگردند.
 
دیدگاه ارتباط فردا
ما در ارتباط فردا تفکر چابک را به خدمت گرفته‌ایم که محصولاتی عالی و مشتریانی خوشحال داشته باشیم. در ارتباط فردا تلاش می‌کنیم پلتفرمی فراهم کنیم که همه برنامه‌نویس‌ها بتوانند محصولات هیجان‌انگیزی تولید کنند. ما با کمک محصولاتی که ارائه می‌کنیم تلاش می‌کنیم به مشتریان‌مان در جنگل انبوه اطلاعات کمک کنیم که بتوانند قدرت داده‌ها را به خدمت بگیرند. ما تلاش می‌کنیم ابزارهای متنوعی برای استفاده از روش‌های مختلف پرداخت فراهم کنیم؛ چه نقد، چه غیرنقد. برخی تصور می‌کنند کانال‌های مختلف در حال رشد و توسعه هستند؛ در بانکداری ما کانال‌های مختلف نداریم و همه آنها یک کانال هستند و قرار است دسترسی به خدمات متنوع بانکی را فراهم کنند. بنابراین توسعه کمی ابزارهای متنوع هرگز رویکرد مناسبی نیست و ما تلاش می‌کنیم به شکل بهینه از کانال‌های مختلف استفاده کنیم. نوآوری هسته ارتباط فرداست و همه چیز گرد نوآوری شکل گرفته است. برای همین در ارتباط فردا تلفن همراه، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، تجربه کاربری از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما تلاش کرده‌ایم این طرز فکر را در معماری و دکوراسیون ساختمان ارتباط فردا هم پیاده کنیم و فضای کاری فراهم کنیم که تسهیلگر نوآوری باشد. با همین منطق است که ارتباط فردا حامی بسیاری از رویدادهای نوآورانه مانند لین‌استارتاپ ماشین شده است. ما شرکتی هستیم که آمده در فضای جدید فناوری‌های مالی به فردا فکر کند در «ارتباط فردا» تصور می‌کنیم در فردایی که فاصله زیادی با ما ندارد، بانکداری دیجیتال و فناوری‌های مالی تصور ما از تراکنش را به کلی تغییر خواهند داد. شرکت «ارتباط فردا» با این نگاه شکل گرفته است و در مسیر تحول همگام با دنیای جدید قرار دارد.
 
 
افراد کلیدی
احمد مرآت نیا؛ رئیس هیئت مدیره ارتباط فرداست؛ نایب رئیس هیات مدیره اسماعیل جاهدی است و سید حامد قنادپور عضو هیات مدیره و مدیر عامل ارتباط فردا است.
عضویت‌ها و گواهینامه‌ها
ارتباط فردا عضو شورای عالی انفورماتیک، انجمن صنفی رایانه کشور و مرکز فرهنگ سازی و آموزش شبکه بانکی کشور (فابا) است. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ از شرکت TUV NORD و کسب گواهی مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از جمله گواهینامه‌های ارتباط فرداست.


فصل فردا

 

 

 

گزارش تراکنش ها

برندگان جوایز جشنواره

 

 

داشبورد مدیریتی